Alla inlägg under juni 2009

Av Frida - 26 juni 2009 12:43

Hinner ju aldrig uppdatera jue, e ju så fint väder så jag vill ju inte sitta vid datorn o häcka ;)


Hade en HELT UNDERBAR bröllopsdag... TACK till alla som gjorde den så bra ;)


Hinner inte skriva mer, ska iväg till västervik på husvagnsweekend med familyn, najs som faan ;) Finns bilder på facebook på bröllopet o möhippan...


Pöss på er!!

Av Frida - 16 juni 2009 10:01

Mina vänner e helt underbara...


Hade min möhippa i lördags (trodde jag skulle ha klarat mej men tji fick jag, hihi)


Dagen började med att jenny kom o väckte mej klockan sju o gav mej ett brev, jag skulle sminka mej snyggt, raka mej på de ställen jag brukar raka mej på, ta på mej sexiga underkläder o va klar halv nio då en bil kom o hämtade mej.... Jag blev skitnervös, hade tusen tankar om vad dom skulle göra med mej.... Försökte pressa Toivo o fråga vad jag skulle göra men han teg som muren den elakingen...


Halv nio kom Sissela så åkte vi till Jenny o bytte bil o då fick jag ögonbindel o en nappflaska med massa alkohol i o så började det... Kändes som om vi åkte runt runt hela tiden o jag va helt hundra på att vi åkte över samma gupp typ fyra ggr...

Väl framme så sluter resten upp, jag leds in i en hiss o sen in i en lägenhet, vi va hemma hos Kicki... Jag andades ut lite o tänkte att här kan dom ju itne göra så hemska saker med mej... Vi käkade frukost o fram åker kläderna för dagen, en supersexy kodräkt... haha... Va bara att klä på sej o se glad ut.... In i bilen igen o ögonbindel på, va helt säker på att dom skulle dra ner mej på stan för o sälja saker o sån skit men vi går in i en port o när dom tar av mej så e vi i en fotostudio... Paniken kommer på allvar, va alltså därför jag skulle ha sexiga underkläder... Usch... jag som verkligen inte tycker om min kropp o så ska jag ta kort i underkläderna... panik panik....


Som tur e så e det ett gammalt ex (numera kompis) till mej som e där o ska fota så jag slappnar av lite, dricker lite champagne o bestämmer mej för o släppa alla hämningar, ska det va så ska det va liksom...


Vi börjar med påklädda foton i kodräkten o slutar med att jag ligger helnäck på en fäll... (däremmellan har Titti stått o gapat om att hon vill se nyckelben o tvingat mej o hoppa typ sjuttifem ggr, hon har tittat alldeles för mycket på Top Model)

Kändes faktiskt helt okej o hoppas att iaf några bilder blev bra...


sen gav vi oss ut på stan o folk fick klämma på mitt juver för tio kronor, jag sålde lite kondomer o grejjer o skrämde en hel del ungar... haha... somnade sen på O´learys o kräktes på drottninggatan innan jag fick åka hem o sova en liten stund hemma hos kicki sen va det fest igen :)


På kvällen hade jag världens fulaste klänning på mej, genomskinliga spetsleggings, krona med slöja o va knallblå runt ögonen... kändes sådär faktiskt... Först gick vi till Palace, dansade som svin o jag gjorde mitt bästa för o glömma bort vad fan jag hade på mej o sen gick vi till otten o sa hej till Danne o dansade lite till, klänningen åkte av på Otten med, klippte av den till kortkort o klippte av armarna, höll på allvar på o svettas bort i den....


Danne ville ju sjäölvklart ha ett finger med i spelet så det va bara för lilla jag att hoppa upp på scenen på lilla dansgolvet o dansa till macarena (stavning?) Då höll jag på o skämmas ihjäl på allvar... men men, once in a lifetime liksom.. haha... Hade en helt underbar dag o kväll, tack alla mina vänner för allt roligt ni hittade på.... bilder kommer antar jag... jag har själv inte fått se några än....


Vill även passa på o säga grattis till Tedde o Linda som fick en alldeles bedårande liten dotter igår.....



Nu arbetas det o jag e inte ens lite sugen, ont i handen som vanligt o tydligen lär det inte gå över om jag inte vilar handen i minst två veckor o det e inte så lätt på pendeltågen precis... får se hur det går.... *suckar* Ingen lust o va sjukskriven precis....


Jaja, slappa lite innan det e dags o åka tåg kanske :)


Bara tre dagar kvar tills jag e fru :D

Av Frida - 2 juni 2009 19:18

Haha, har jobbat med Alex upp till Gävle idag, helt sjukt hur mycket konstigt folk det finns... o alla verkar vilja åka på vårat tåg... haha... I Norrköping kliver det på en mamma o hennes son i Alex vagn (den proppfulla trean längst fram hehe) dom ska till Nyköping, mamman har kvitto på två biljetter men har tappat den ena men tycker inte att hon ska få köpa en ny men det tycker SJ absolut att hon ska o det berättade Alex för henne o hon blev svinarg o började härja om att det var för att hon va från Sydafrika o alla trodde att sydafrikaner va rika? What the fuck liksom? Hur skulle Alex kunna veta att hon va från sydafrika? Ibland blir man bara så trött... Han tvingade henne iaf o betala o då kastar hon ur sej att han e rasist... VA FAAAN tänker Alex, slår näven i bordet o ryter: Jag e inte ens svensk ska du veta! När dom sen går av så hoppar dom på mej (som står vid den bakre vagnen men ca 20 resenärer i snitt i hihi) o hävdar att pojken i andra tåget gjorde fel kmen jag bara höll med om allt Alex sagt o kärringen blir rabiat o börjar härja på allvar, hennes son som e typ runt 16-17 blir supergenerad o skäms halvt ihjäl för sin skrikande snåla morsa (som antagligen e rik eftersom hon kommer från Sydafrika haha) så han säger tack så mycket o går därifrån o morsan häver ur sej "Håll käften" men det skulle hon inte ha sagt inte... haha... Alex tänder på varenda jävla cylinder o ropar efter henne "Åk buss nästa gång om det inte passar" haha, så jävla klockrent....


resan började dock med att Alex glömde att han åkte mult när vi skulle lämna norrköping så han stänger dörrarna o ser glad ut, som tur va upptävkte jag att dörrarna va på väg o stängas så jag fick ta vursting gasellsprånget in i tåget för o inte bli lämnad... haha... värsta schyssta killen liksom.....


Har säpä ont i handleden med, ska till farbror doktorn på fredag så får vi se vad han säger...


Nu ska jag tassa till hotellet (efter en sväng till ica o lite kvällsmums), glo på tv o sova tidigt o sen njuta av scanic gävles gooooda hotellfrukost imorron....


Sorry för dåliga uppdateringar men vår dator har fått massa virus så den e på rehab i söderköping ;)


Tjing tjing

Ovido - Quiz & Flashcards