Direktlänk till inlägg 5 oktober 2010

mormor.....

Av Frida - 5 oktober 2010 11:41

usch, saknar mormor idag.... hon skulle fyllt år i lördags o eftersom jag inte kunde sörja henne då så kom det visst idag istället.... känns så tomt fortfarande... vill kunna dela mina upplevelser med henne, berätta om hennes underbara barnbarnsbarns alla galna upptåg..... vill ha henne i min närhet o kunna ringa bara för att jag känner för det.....

 

Hade aldrig tid att sörja ordentligt då hon dog o nu kommer allt tillbaka... tänk om jag bara hade satt mej själv först en enda jävla gång så hade jag sluppit o ta ALLT nu, vet faan inte hur länge till jag orkar må så här.... sex års jävla skit som ska bearbetas.... va hos Johan igår med, e han som får mej o tänka.... han ställer krav o e inne o gräver o petar i alla mina sår som jag helst vill glömma o gömma.....

 

Älskade lilla mormor, går faan inte en dag utan att jag tänker på dej.... funderar på när jag ska kunna radera ditt telefonnummer i mobilen.... det gör bara så ont.... o så all annan jävla skit på det med..... skulle kunna tänka mej o gräva den där jävla gropen idag.... men bara o bita ihop, ta på sej den där jävla masken som jag lärt mej att hata o ta tag i livet....

Fantiserar ibland om hur det vore att släppa masken men tror inte jag nånsin kommer kunna det.... har levt med den så länge o skulle nog aldrig klara att vara helt naken o oskyddad.... är nog rädd för vad folk skulle se bakom masken.... det är ju en helt annan person.... förvirringen e stor idag.... ska ta o gråta en stund över min älskade mormor innan livet sliter upp mej i det vanliga tempot igen.....

 

so long suckers!  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 28 augusti 2011 11:39

för ungefär ett år sen då var varannan söndag den bästa på hela veckan..... då lämnade tuppen tillbaka sin dotter o kom hem till mej o barnen igen efter en helg borta..... (vi hade ännu inte presenterat barnen för varann då)   Nu är varannan sönd...

Av Frida - 26 juni 2011 20:06

Ibland e barn underbara o det har dom varit den här helgen o jag bara älskar´t! I fredags packade vi in hela familjen o åkte till Hamra för traditionsenligt midsommarfirande, såååå sjukt mysigt..... Sillunch, firande med dans uppe i "byn", lek o bu...

Av Frida - 24 maj 2011 15:46

Usch, värker i mitt mammahjärta den här veckan...... har varit en väldigt turbulent helg ka man säga o nu e karusellen igång..... hoppas dom sköter sitt jobb den här gången o inte bara lägger ner det..... Vill inget hellre att det ska bli fredag så j...

Av Frida - 23 mars 2011 10:05

Fick börja dagen med att starta en tvättmaskin, A väckte mej klockan fem o hade kissat i sängen, det har ite hänt på över ett år så jag hoppas det var en engångsföreteelse..... Skönt o ha tvättmaskin i lägenheten när sånt händer :)   Idag har vi ...

Av Frida - 22 mars 2011 19:00

Man kan ju lätt tro att vi e galna familjen, A sitter med mej vid köksbordet o ritar star warsteckningar medans S springer runt som en tok o svärdar ner F som i sin tur springer runt i kalsonger o tshirt o lever sej in sjuuuuukt mycket i leken..... J...

Ovido - Quiz & Flashcards