Direktlänk till inlägg 24 oktober 2010

slapp slapp slapp blir lätt panik panik panik :O

Av Frida - 24 oktober 2010 22:12

har haft en helt gale vecka med sjukt mycket pluggande o sen mina älskade huliganer... har blivit sena kvällar o tidiga mornar vilket resulterat i vääääldigt svarta ringar under ögonen så i helgen efter att huliganerna lämnats var de dags o slappa på riktigt..... åkte ut till en kompis land o bara va hela fredagen, kollade på film, skrattade o slappade i soffan, sjukt underbart.....

på lördagen blev det en sväng till lilla Mogata o hälsa på min bästa Titti med sambo..... jag älskar att va där, dom får mej o må så bra (o så känner jag med alltid lite normalare när jag fått jämföra mej med dom ett tag, hahaha)

Skrattade mej nästan harmynt iaf o fick även ner några glas vin o supergod tacos :D

på kvällen åkte vi ut till landet igen o fortsatte att göra ingenting.... eller nja, nästan iaf, jag hade med mej datorn ut för o kunna gå igenom lite till provet som vi har imorron men det var snabbt gjort :)

 

idag har jag hämtat hunden i skänninge o nu sitter jag här o försöker plugga men har ingen som helst motivation..... har fått mvg i första kursen o även i provet jag gjorde i tisdags, två prov har vi inte fått svar på men ett av dom kändes jättebra o ett rätt okej så funderar på om jag ska tillåta mej o strunta i det här provet just nu.... kuggar jag får jag ju göra om det..... är tredje provet på sex dar som jag försöker plugga till o jag får tusan inte in nåt mer i huvet känns det som...... hmmmm, får se hur jag gör.....

 

dagens fråga: Om man e ett gäng, kompisar eller syskon, som typ hyrt en stuga eller så o några ska åka hem tidigare, inte ställer man sej o diskar ENBART det dom har använt liksom? Man diskar väl all disk? Tyder det på lathet, dumhet eller bara tröghet?

jaja, jag garvade lite iaf.... haha

 

nej, fundera lite på om jag ska plugga eller inte.....

 

puss   

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 28 augusti 2011 11:39

för ungefär ett år sen då var varannan söndag den bästa på hela veckan..... då lämnade tuppen tillbaka sin dotter o kom hem till mej o barnen igen efter en helg borta..... (vi hade ännu inte presenterat barnen för varann då)   Nu är varannan sönd...

Av Frida - 26 juni 2011 20:06

Ibland e barn underbara o det har dom varit den här helgen o jag bara älskar´t! I fredags packade vi in hela familjen o åkte till Hamra för traditionsenligt midsommarfirande, såååå sjukt mysigt..... Sillunch, firande med dans uppe i "byn", lek o bu...

Av Frida - 24 maj 2011 15:46

Usch, värker i mitt mammahjärta den här veckan...... har varit en väldigt turbulent helg ka man säga o nu e karusellen igång..... hoppas dom sköter sitt jobb den här gången o inte bara lägger ner det..... Vill inget hellre att det ska bli fredag så j...

Av Frida - 23 mars 2011 10:05

Fick börja dagen med att starta en tvättmaskin, A väckte mej klockan fem o hade kissat i sängen, det har ite hänt på över ett år så jag hoppas det var en engångsföreteelse..... Skönt o ha tvättmaskin i lägenheten när sånt händer :)   Idag har vi ...

Av Frida - 22 mars 2011 19:00

Man kan ju lätt tro att vi e galna familjen, A sitter med mej vid köksbordet o ritar star warsteckningar medans S springer runt som en tok o svärdar ner F som i sin tur springer runt i kalsonger o tshirt o lever sej in sjuuuuukt mycket i leken..... J...

Ovido - Quiz & Flashcards