Alla inlägg under februari 2011

Av Frida - 25 februari 2011 18:05

Fick ha mina underbara huliganer en dag extra.... mysigt värre.... Deras pappa ligger sjuk i flunsan o eftersom jag e ledig så kan dom lika gärna va här så han får krya på sej lite ;)

 

Klippte dom igår med, båda satt ganska still så den här gången ser dom helt okej ut, mammas duktiga älsklingar.... Har även lyckats duscha lillfis med gipset utan att vi fått åka upp o byta det, hehe... Han tyckte nog att det va skönt o få duscha av sej allt smuts.... 

 

Har även fått ha min bästa MLI här inatt, synd bara att det var pga tråkiga omständigheter men alltid lika mysigt o få ha henne nära o njuta av hennes underbara sällskap..   

 

Imorron e det party med, inflyttningsfest, ska bli skönt faktiskt, dricka lite o umgås lite.... Bara hoppas jag kan slappna av, har ju lite svårt för det, hehe

All mat o det e inhandlat iaf, ska bara städa o fixa allt imorron.... (bara o bara liksom, haha)

 

nu ska jag mysa lite med mina favoritkillar o söta Niko som inte vill gå hem :P

 

Kram på er o ha en trevlig helg :D

Av Frida - 11 februari 2011 13:58

haha, har lekt familjen Taikon med ungarna hela dan, vi har sjungit, dansat o tjoat o tjimmat.... haha, tur att ingen ser oss när vi håller på :P Ungarna tycker det e kul iaf hehe....


Lillfis har ju gips på foten, meningen var att jag skulle sy en socka till honom av fleecefodrat galon som han kan ha i gipsskon men A blev hemma onsdag, torsdag, fredag med så jag har inte hunnit.... Ska ta tag i det i veckan, han tycker det e lite tradigt o va inne nu efter 9 dagar o det kan man ju förstå.....


Blir tomt hemma idag, trollen åker till pappa o den här veckan e det inte roligt.... dom har varit helt superduktiga den här veckan, absolut itne bråkat hela tiden som dom gjorde förra veckan.... skönt att det går framåt..... Men jag ska fylla helgen med jobb, kramar o ev en utgång, min hals har terrat mej i över två veckor så jag e i valet o kvalet om jag ska lyssna på kroppen o ta det lugnt i helgen förutom jobbandet eller om jag ska fortsätta ignorera det onda o ge mej ut en sväng imorron..... hmmm, tål o tänkas på :P


Nu spelar ungarna tv-spel, dom har tjatat sen imorse men jag VÄGRAR o låta dom sitta framför tv´n hela dan så dom fick allt leka massor först :P A har fått ett Lego Star wars-spel som e från 3 år så det spelar dom för fullt nu :D


ha en underbar helg alla sötisar   

Ovido - Quiz & Flashcards