Alla inlägg under augusti 2010

Av Frida - 5 augusti 2010 18:22

Idag har jag tusan inte koll på nånting..... Har vimsat runt hela dan o glömt saker, missat saker o bara yrat... Men har iaf fått lite gjort.


Bäst va iaf att jag va nere o handlade förut o i affären på min gata i stan e så hightech att man får hämta ut cigge i en liten automat genom o trycka in en kod som står på kvittot o jag sparar ju ALDRIG kvitton så jag kastade kvittot o gick hem..... När jag kommer hem inser jag att jag itne har ciggen med mej så det va bara o gå ner till affären igen o hämta dom..... Blir så trött ibland.....


Är för övrigt på världens sämsta humör..... Mens o en tråkig verklighet gör att jag tänder på alla hundra.... Skulle nog behöva kramas lite..... Eller bli påsatt ordentligt, hahaha


Imorron kommer barnen iaf så då får jag kramas med dom, mammas älsklingar....


Ikväll blir det film o kinamat *mums*


Hejpå´re!

Av Frida - 1 augusti 2010 11:16

jaaaa, nya familjekonstellationer.... Jag o barnen bor nu i en lägenhet i Linköping, trivs som fisken i vattnet men saknar barnen så det gör ont när dom e hos sin pappa varannan vecka :( Tänker inte älta något om separationen här.


se om blogglusten kommer tillbaka igen nu ;)
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards