Direktlänk till inlägg 23 mars 2011

god morgon :D

Av Frida - 23 mars 2011 10:05

Fick börja dagen med att starta en tvättmaskin, A väckte mej klockan fem o hade kissat i sängen, det har ite hänt på över ett år så jag hoppas det var en engångsföreteelse..... Skönt o ha tvättmaskin i lägenheten när sånt händer :)


Idag har vi mysmorgon hemma, barnen ska inte till dagis förrän elva, sånt gillar vi :D Nu sitter dom i sitt rum o lusläser star warsböckerna dom fick av morbror Fredde, älskar att sitta o lyssna på när dom pratar o diskuterar, mammas älsklingar <3


Själv ska jag ut till huset o mäta bordet, dumt o göra det första gången jag va ute liksom, hehe..... Känns skumt o va i huset o det e alldeles tomt. Tanken på att några andra ska bo där känns helkonstigt, det e ju mitt hus liksom även om jag itne bott där på snart ett år...... men så kan det gå ibland..... Känner iaf att jag gjorde vad jag kunde men det gick inte ändå så det e skönt.... hade nog varit värre om jag inte känt att jag iaf försökt.... O så det här med skatten, suck säger jag bara! Vi skulle ju ha fixat lite smågrejer i huset o sen sålt det nu till våren men tydligen blev det bråttom i vintras o sälja huset så visst vi gick itne minus på det men med vinstskatten på lägenheten så blev detminus iaf.... Trist o behöva betala massa skatt bara för att en annan person vill göra mej illa, hade ju liksom kunnat klara mej utan det!!!


Blir en promenad i spåret när jag lämnat barnen o sen hem o plugga lite innan det e dags för jobb ett par timmar.... Grabbmys här hemma ikväll utan mej, myyyyyysigt :)

Är så sjukt glad att F finns i mitt o barnens liv..... han orkar när min ork tar slut o han ser till att vi har det bra..... en bättre sambo, pojkvän o älskare finns nog inte   


Nu ska jag ta tag i påklädning av barn o fixa lite innan det e dags o ge sej iväg.....


hopas ni får en bra dag o ut o njut av solen   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 28 augusti 2011 11:39

för ungefär ett år sen då var varannan söndag den bästa på hela veckan..... då lämnade tuppen tillbaka sin dotter o kom hem till mej o barnen igen efter en helg borta..... (vi hade ännu inte presenterat barnen för varann då)   Nu är varannan sönd...

Av Frida - 26 juni 2011 20:06

Ibland e barn underbara o det har dom varit den här helgen o jag bara älskar´t! I fredags packade vi in hela familjen o åkte till Hamra för traditionsenligt midsommarfirande, såååå sjukt mysigt..... Sillunch, firande med dans uppe i "byn", lek o bu...

Av Frida - 24 maj 2011 15:46

Usch, värker i mitt mammahjärta den här veckan...... har varit en väldigt turbulent helg ka man säga o nu e karusellen igång..... hoppas dom sköter sitt jobb den här gången o inte bara lägger ner det..... Vill inget hellre att det ska bli fredag så j...

Av Frida - 22 mars 2011 19:00

Man kan ju lätt tro att vi e galna familjen, A sitter med mej vid köksbordet o ritar star warsteckningar medans S springer runt som en tok o svärdar ner F som i sin tur springer runt i kalsonger o tshirt o lever sej in sjuuuuukt mycket i leken..... J...

Av Frida - 25 februari 2011 18:05

Fick ha mina underbara huliganer en dag extra.... mysigt värre.... Deras pappa ligger sjuk i flunsan o eftersom jag e ledig så kan dom lika gärna va här så han får krya på sej lite ;)   Klippte dom igår med, båda satt ganska still så den här gån...

Ovido - Quiz & Flashcards