Direktlänk till inlägg 22 januari 2011

Dålig mamma?

Av Frida - 22 januari 2011 19:45

Usch, känner mej som världens sämsta mamma just nu.... Lillfis har inte varit rolig alls att lägga på sista tiden (sen jul när vi slutade med napp) o idag gav jag upp..... Han fick sin napp när han skulle sova..... Han har varit så arg, vägrat sova, sovit oroligt när han väl somnat o läggningen har tagit minst en timme ända sen julafton.... Jag trodde ju självklart det skulle bli bättre så jag har hållt i o stått ut men idag va det nog..... Han vann....

 

Vet inte om det har o göra med hans treårstrots som nog e lika jobbig för honom som för mej.... Känns helt enkelt inte som att han e redo för att sova utan napp....

 

Det konstiga e att hos pappa sover han utan napp, men då e han oxå i det hus han har växt upp i, som han är trygg i... det kanske spelar roll..... O så har han alltid haft mej lindad runt sitt lillfinger då det oftast varit han o jag då Storfisen e pappas pojke liksom.....

 

Känner mej lite värdelös iaf o kommer säkert få mej en STOR skopa skit av hans far men jag struntar i det..... Ungen kommer ju ändå bara få ha napp när han sover, o när han e mogen för det så kommer jag att ta bort den..... Storfis slutade med napp utan problem men alla barn e ju faktiskt olika.....

 

jaja, nu e det som det e!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 28 augusti 2011 11:39

för ungefär ett år sen då var varannan söndag den bästa på hela veckan..... då lämnade tuppen tillbaka sin dotter o kom hem till mej o barnen igen efter en helg borta..... (vi hade ännu inte presenterat barnen för varann då)   Nu är varannan sönd...

Av Frida - 26 juni 2011 20:06

Ibland e barn underbara o det har dom varit den här helgen o jag bara älskar´t! I fredags packade vi in hela familjen o åkte till Hamra för traditionsenligt midsommarfirande, såååå sjukt mysigt..... Sillunch, firande med dans uppe i "byn", lek o bu...

Av Frida - 24 maj 2011 15:46

Usch, värker i mitt mammahjärta den här veckan...... har varit en väldigt turbulent helg ka man säga o nu e karusellen igång..... hoppas dom sköter sitt jobb den här gången o inte bara lägger ner det..... Vill inget hellre att det ska bli fredag så j...

Av Frida - 23 mars 2011 10:05

Fick börja dagen med att starta en tvättmaskin, A väckte mej klockan fem o hade kissat i sängen, det har ite hänt på över ett år så jag hoppas det var en engångsföreteelse..... Skönt o ha tvättmaskin i lägenheten när sånt händer :)   Idag har vi ...

Av Frida - 22 mars 2011 19:00

Man kan ju lätt tro att vi e galna familjen, A sitter med mej vid köksbordet o ritar star warsteckningar medans S springer runt som en tok o svärdar ner F som i sin tur springer runt i kalsonger o tshirt o lever sej in sjuuuuukt mycket i leken..... J...

Ovido - Quiz & Flashcards