Direktlänk till inlägg 25 oktober 2010

fuckface (me stora bokstäver)

Av Frida - 25 oktober 2010 14:19

illa illa gick det på provet.... la faktiskt ner pluggandet igår.... sa till löäraren som det var o skulle få göra omprov om jag inte va nöjd med resultatet.... kan ju iofs inte ha mvg på allt heller......

 

Hade en plan för idag, det skulle packas tänkte jag men nej då.... någon liten bacill har smugit sej på mej o gett mej halsont o ont i kroppen o gjort mej alldeles jättetrött..... Inte alls kul o jävligt olägligt.....   

 

ska åka ikväg o inhandla honung, red bull o lite cola sen så ska vi se om jag kan få igång packningen..... har nästan packat en kartong i köket iaf.... haha.... inte mycket men lite iaf.... betala räkningarna med kanske..... *suck* Önskar jag bara kunde knäppa me fingrarna så att allt ordnar sej.... har nog en rätt tung vecka framför mej..... ska försöka ta mej till pappsen med o se om han kan titta på min bil    sitter på blocket o glor på vinterdäck men jag blir ju inte klok på det.... hahaha....

 

nej, åka o handla va det ja..... pöss   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 28 augusti 2011 11:39

för ungefär ett år sen då var varannan söndag den bästa på hela veckan..... då lämnade tuppen tillbaka sin dotter o kom hem till mej o barnen igen efter en helg borta..... (vi hade ännu inte presenterat barnen för varann då)   Nu är varannan sönd...

Av Frida - 26 juni 2011 20:06

Ibland e barn underbara o det har dom varit den här helgen o jag bara älskar´t! I fredags packade vi in hela familjen o åkte till Hamra för traditionsenligt midsommarfirande, såååå sjukt mysigt..... Sillunch, firande med dans uppe i "byn", lek o bu...

Av Frida - 24 maj 2011 15:46

Usch, värker i mitt mammahjärta den här veckan...... har varit en väldigt turbulent helg ka man säga o nu e karusellen igång..... hoppas dom sköter sitt jobb den här gången o inte bara lägger ner det..... Vill inget hellre att det ska bli fredag så j...

Av Frida - 23 mars 2011 10:05

Fick börja dagen med att starta en tvättmaskin, A väckte mej klockan fem o hade kissat i sängen, det har ite hänt på över ett år så jag hoppas det var en engångsföreteelse..... Skönt o ha tvättmaskin i lägenheten när sånt händer :)   Idag har vi ...

Av Frida - 22 mars 2011 19:00

Man kan ju lätt tro att vi e galna familjen, A sitter med mej vid köksbordet o ritar star warsteckningar medans S springer runt som en tok o svärdar ner F som i sin tur springer runt i kalsonger o tshirt o lever sej in sjuuuuukt mycket i leken..... J...

Ovido - Quiz & Flashcards