Direktlänk till inlägg 3 maj 2008

o så vidare...

Av Frida - 3 maj 2008 13:35

karlfaan har supit i tre dar nu.. onsdag, torsdag o fredag o idag e han borta hela dan... han måste verkligen känna att han e en bra pappa... *NOT* e så förbannad att jag inte ens orkar skriva om det.... kort o gott så gick han o la sej halv fem imorse.... väldigt moget när man har två barn hemma... måste va skönt för han att bara skita i allt o räkna med att jag tar hand om barnen.... tänk om jag skulle göra så....

kändes som om vi var på väg o hitta tillbaka till varann igår men så pajjar han allt... e så trött på att alltid behöva gå runt o va sur/ledsen/irriterad/förbannad/uppgiven! Vill bara att vi ska ha ett ordentligt familjeliv men det lär väl aldrig hända känns det som nu....


jag har iaf städat hela dan o tvättat.... fint hemma nu iaf... bara köket kvar men jag orkar faan inte mer....

ska se om alex vaknar snart, han va så trött så han somnade innan lunchen.... blir en sväng till affären o inhandla lördagsgodis... veckans höjdpunkt :) sen kommer svåger med barn hit o ska äta, lillprinsessan har ju fyllt år så hon ska få lite paket med... blir nog trevligt...

kram kram

 
 
Ingen bild

Kicki

3 maj 2008 17:51

Hej Frida!!Hoppas du&Visse,samt barna hade en trevlig stund,med lite gott fika&att få sitta ner,prata lite.
Julia pratar om dig&Alexander.Härom dagen frågade hon mig:mamma när får jag hälsa på Frida med dig nästa gång?
Så jag får väl se om jag tar med mig barna&kommer ner en helg till er på besök.
Kramar Kicki

 
cicki

cicki

5 maj 2008 18:10

men lilla gumman, du verkar så nere..vill att du ska vara en glad tjej ju så är du en bättre mamma till barnen..inget roligt när du är nere, dom känner av det ju..Kämpa på min vän!!!

http://cicki.bloggagratis.se

 
Carro

Carro

9 maj 2008 17:55

Att denna jävla alkohol kan förstöra så mycke i ens liv:( Tro mig.. Ja vet! O du vet att ja vet:( Inte att Mattias super me ja fattar från andra håll.. Tycker så synd om dig. Hoppas han börjar fatta snart o ta sig i kregen snart!

Massa varma kramar te dig o din familj, minus karl;p

http://milfens.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 28 augusti 2011 11:39

för ungefär ett år sen då var varannan söndag den bästa på hela veckan..... då lämnade tuppen tillbaka sin dotter o kom hem till mej o barnen igen efter en helg borta..... (vi hade ännu inte presenterat barnen för varann då)   Nu är varannan sönd...

Av Frida - 26 juni 2011 20:06

Ibland e barn underbara o det har dom varit den här helgen o jag bara älskar´t! I fredags packade vi in hela familjen o åkte till Hamra för traditionsenligt midsommarfirande, såååå sjukt mysigt..... Sillunch, firande med dans uppe i "byn", lek o bu...

Av Frida - 24 maj 2011 15:46

Usch, värker i mitt mammahjärta den här veckan...... har varit en väldigt turbulent helg ka man säga o nu e karusellen igång..... hoppas dom sköter sitt jobb den här gången o inte bara lägger ner det..... Vill inget hellre att det ska bli fredag så j...

Av Frida - 23 mars 2011 10:05

Fick börja dagen med att starta en tvättmaskin, A väckte mej klockan fem o hade kissat i sängen, det har ite hänt på över ett år så jag hoppas det var en engångsföreteelse..... Skönt o ha tvättmaskin i lägenheten när sånt händer :)   Idag har vi ...

Av Frida - 22 mars 2011 19:00

Man kan ju lätt tro att vi e galna familjen, A sitter med mej vid köksbordet o ritar star warsteckningar medans S springer runt som en tok o svärdar ner F som i sin tur springer runt i kalsonger o tshirt o lever sej in sjuuuuukt mycket i leken..... J...

Ovido - Quiz & Flashcards