Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Frida - 28 augusti 2011 11:39

för ungefär ett år sen då var varannan söndag den bästa på hela veckan..... då lämnade tuppen tillbaka sin dotter o kom hem till mej o barnen igen efter en helg borta..... (vi hade ännu inte presenterat barnen för varann då)


Nu är varannan söndag den värsta.... det är då jag lämnar över mina barn till deras pappa..... gör så jävla ont i mitt hjärta..... även om det bara är för ett par dar, får ju hem dom på fredag igen..... ont gör det ändå..... mammahjärtat bara brister.... O visst ska det bli skönt att få sova som en normal människa i ett par dar men det väger liksom inte upp...... vilke jävla sits man sitter i..... vill ju självklart att dom ska va hos sin pappa o ha en bra relation med honom men det blir ju på bekostnad av mitt välmående :(

Var faktiskt lättare när man hade dom bara en vecka i taget, nu har jag ju dom tio dar åt gången o man liksom vänjer sej vid att ha dom jämt nästan så söndagarna är ren o skär ångest......


bara o ta på sej masken o ge sej iväg till arbetet :(

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards