Alla inlägg den 22 april 2009

Av Frida - 22 april 2009 10:53

Uscha vilken tråkig tur jag har idag... åkt från gävle till stockholm o snart ska jag tillbaka till gävle innan jag får kåka hem... sugit e ordet.... Har iaf sovit rätt okej förutom att det trillade in en massa störnings-sms på jobbmobilen vid halv sju, jag som hade ställt klockan på halv åtta liksom, inte så kul kanske!!!


Somnade med huvudvärk igår o vaknade med det imorse, har knaprat en hel drös med tabletter o inget hjälper, tröstlöst på allvar....


Saknar mina små prinsar massor, S va helt förstörd när jag skulle gå till jobbet igår o ville inte stanna hos pappa, blir ju så vissa veckor att jag knappt träffar dom alls känns det som men nu e jag ledig imorron o jobbar natt på fredag så nu kan vi kramas i två dar... mysit....


Ögoninflammationen har inte brutit ut men känns fortfarande som jag har ett grusupplag i varje öga, lagom skönt :( Men för o va lite posotiv så verkar det ju som solen börjar komma tebax iaf.. alltid något trevligt :)


Pilla mej i naveln en sväng innan tåget går kanske... kram

Ovido - Quiz & Flashcards