Alla inlägg den 17 april 2009

Av Frida - 17 april 2009 08:51

Faan, treårstrotsen har kommit som ett slag i ansiktet, ungen har itne varit klok i flera dar, igår va jag på allvar beredd o sälja honom... Vad jag än säger så säger han emot. Ska vi går ut? Nej jag vill itne ha kläder, Ska vi va inne? Nej jag vill va ute, Maten e färdig! Jag e inte hungrig... Listan kan bli hur lång som helst. Jäkla ungsork, jag blir galen snart...


Sjuk har han varit med, hade ont i örat o kinden i måndags sa han o när vi vaknade i tisdags hade området runt örat o ner mot kinden svullnat upp rejält så det blev o sitta på sjukan ett par timmar, blev inte mycket klokare av det, antagligen nån inflammation/infektion så vi fick antibiotika o fick åka hem. Det verkar som det funkade iaf... Svullnaden har gått ner så idag ska han få gå till dagis... Vi ska tillbaka till sjukan två idag för o se så allt går åt rätt håll.. Han va så sjukt duktig uppe på sjukhuset (tog väl en paus från trotsen då) vi fick vänta massor o han va så snäll, mutade honom med glass o så med iofs ;)


Nu sitter jag i linköping o har rast, ska åka lite mer pendeltåg sen men slutar runt tolv idag så det e skönt... Blir o grilla ikväll :) Imorron vet jag inte vad som händer, T ska iväg så jag o barnen får väl hitta på nåt. På söndag ska vi ut o fira lillebror som fyller, ska bli kul o träffa honom o se hur han bor o så.. länge sen nu...


pilla mej i naveln en stund kanske? Kram

Ovido - Quiz & Flashcards