Alla inlägg den 28 april 2009

Av Frida - 28 april 2009 10:39

Blir så trött på mitt jobb ibland, jobbiga, tjatiga resenärer, trafikledning som inte tänker när dom utför sitt jobb, folk som itne e på plats överhuvudtaget mm mm... BLIR SÅ TRÖTT!


Jobbar bara två dar den här veckan så det e ju skönt, ska inte gnälla så mycket då kanske :) Nu e det dags för frukost i västerås, dom har helt klart jordens godaste mackor.. mumma :D

Av Frida - 28 april 2009 08:04

..lyser på mej :) Såååå underbart väder i helgen har det varit jue.. *lycklig* Iofs har jag jobbat hela helgen men har allt hunnit njuta lite ändå... Fick en massa blommor i helgen med, penseer av mamma som jag planterat i tre stora krukor o sen pärlhyacinter, förgätmigej o gullvivor av svärmor som jag satt ner i rabatterna, himla fint blev det...

Alex fick en cykel i helgen med, superlycklig va han.. Fattade inte riktigt hur han skulle bromsa bara.. haha.. Grannarna gillar oss, dom har liveunderhållning dygnet runt typ.. *asg*


Ska arbeta lite idag, har kört pendel en sväng nu ska jag till västerås o sen blir det pendel en sväng till.. låååång dag... men men, blir jävligt lättjobbat idag, min handdator låste sej så jag kan itne göra nånting typ... haha.. så kan det va... får väl ringa helpdesk eller nåt men e inte så sugen faktiskt, inte mitt fel att grejjerna inte funkar.. *suck*


Imorron blir det norrpan med myrfaan o Hanna, ska bli sjukt kul, väääldigt länge sen vi sågs, mina darlingar liksom..


Arbeta kanske..

kram

Ovido - Quiz & Flashcards