Alla inlägg den 21 april 2009

Av Frida - 21 april 2009 19:09

Usch, gävle tre dar i rad nu... Igår åkte jag upp o vände, idag e ska jag sova här o imorron åker jag ner till stockholm för att sen åka tillbaka till Gävle o sen ner till Linköping, väldigt sugit faktiskt... kommer inte hem förrän runt sju imorronkväll :(

Fick ringa polisen idag med, värsta pådraget i kolmården (Krokek).. inte riktigt men ändå... Ett par killar som varit helt rabiata en annan resa när dom inte betalat o sparkade på lokföraren o grejjer när dom blev avslängda va otrevliga mot den andra tågvärden (det va även hon som slängde av dom förra gången) så då åkte dom av... Nolltolerans e det i mitt liv just nu, folk som inte sköter sej kan dra... haha... Orkar itne med nåt tjafs, dom hoppade på henne med personangrepp o grejjer o det e inte ok... Sen ringde vi till alla tåg som åkte förbi kolmården efter oss o sa att dom inte skulle få åka med så dom hade blivit skogstokiga o gapat, skrikigt o spottat, kan dom gott göra då... det lönar sej inte o tjafsa med tågvärdar, folk ska lära sej det... hahaha...


Har ansökt om ledigt i helgen, firar ju fem år med T på fredag men det ser dåligt ut för min del, iofs tror jag att jag e på väg o få ögoninflammation så då måste jag ju sjukskriva mej men hur kul e det o ha röda, rinnande ögon o gå på romantisk middag då?


Va supertrevligt o träffa lillebror i söndags, han bor verkligen mitt ute i skogen, kändes som om jag körde hundra mil på små skitvägar, fattar inte hur man kan välja o bosätta sej så jävla öde... Speciellt inte när man jobbar inne i stan liksom men alla människor tycker ju olika o det e ju tur....


S har haft inskolning på A´s dagis nu ett tag, e inne på andra veckan, går hur bra som helst, tror han tycker det e kul o få va med lite mer jämnåriga barn, på andra dagiset va alla så mycket äldre... Imorron ska han få sova på dagis så T lämnar han nio o hämtar halv två, jävligt smärtfri inskolning faktiskt, han hinner ju jobba en hel del o kanske tillomed skura golvet om jag ber han snällt :)


Nu ska jag smyga iväg till hotellet, funderar på om jag måste äta nåt ikväll, har inte ätit nåt vettigt på hela dan men vet inte om jag e så hungrig... Fick gå av i Gävle nu istället för o åka upp till sandviken o pass tillbaka så jag sparade en timme, ska se om dom kanske har nåt solarie på hotellet, kan ju va lite najs o sola en stund.... Sen blir det Ugly Betty o Desperate på femman, gött :D


O den sjunde komemr favoritkusinen hem en sväng från Lund, hon har lovat o leka med henne, saknar ju henne massor!!! Du e min bästa Emma :)


O Carro, föd barn för tusan, e ju sjukt nyfiken på vad det e för krabat du har i magen... säg till Mattias o ge dej en omgång så det sätter fart ;)


Kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards