Alla inlägg den 24 april 2009

Av Frida - 24 april 2009 22:43

Åhhh, blir gammal idag.. känns verkligen så.. 27 e ju eg inte så mycket men det känns mycket äldre än 26.. när man e 26 e man bara ett år äldre än 25 men vid 27 e man ju nästan 30 liksom... har allt lite åldersnojja, kommer nog säga att jag e 26 ett bra tag till ;)


Ingen vidare födelsedag dock, sov en sväng när grabbarna va på dagis sen åkte jag till jobbet när T kom hem o ska jobba hela natten, sitta o skava på pendeltåget framotebax.... Firar ju 5 år med min darling idag med... o vi såg varann i typ en halvtimme idag... SÅ JÄVLA SUGIT!!!


Ska iaf fixa lite i trädgården imorron o sen blir det middag hos mamma, ska nog ge mej på o köpa en tårta tror jag... mums liksom!!


Nu ska jag snart åka lite tåg igen...

tuuut tuuut

Ovido - Quiz & Flashcards