Alla inlägg den 18 april 2009

Av Frida - 18 april 2009 20:33

ibland blir man så glad ;) T är iväg hela dagen o kvällen o jag hade ingen inspiration att göra nåt alls, såg en lång o urtråkig lördagskväll framför mej... Men, så dyker Darlingen upp från ingenstans o beordrar mej o komma dit o leka o sen äta.... Sååå skönt.. ungarna slogs som vanligt o vi satt i solen, haha.. Fick supergod mat med, Aleks svängde ihop nåt "jugoslaviskt", va helt sjukt gott... massa grillat, såser o sallader, mumsade i mej så magen stod i fyra hörn... :D

Nu sover grabbarna så ska nog lägga mej i soffan o sova jag med, haha, säger alltid att jag ska glo på tv eller så men slutar ALLTID med att jag somnar... Måste hålla mej vaken en stund idag iaf så jag hinner hänga tvätten som e i maskinen...


Igår va Alex till salu på allvar, hans treårstrots gör mej galen på allvar... Drog in fredagsmyset för honom igår för att han va så jävlig... E så tråkigt när han e så här för eg e han ju världens raraste skitunge ju... Sebbe e visst med inne i nån monsterperiod, så fort han inte får som han vill så e det ramaskri rakt ut o han ger sej inte i första taget heller... Hittat honom mitt på matbordet i vardagsrummet tre ggr idag, då har han klättrat upp på tripptrappstolen o sen vidare upp på bordet o Alex skrek förut att S hade stängt av tvn så då stod han uppe på tvbänken... monster, monster everywhere *suckar*


Imorron blir det o fira lillebror ute i skogen, har faan ingen aning om vart dom bor men mamma hittar väl hoppas jag...


soffan ropar på mej.. hej hej


Tack Emelie för att du räddade mej från en dag i tristess, du e min bästa ;)

Ovido - Quiz & Flashcards